Jak wymiatać w social mediach? Poradnik dla zielonych przedsiębiorców – Olga Siekierska


fotka-profilowa-Olga-kółko-222Jak wymiatać w social mediach? Poradnik dla zielonych przedsiębiorców

Olga Siekierska z More Simple

Dzisiaj chciałabym skupić się na jednej z najlepszych, darmowych możliwości komunikacji z klientem, jaką dają social media. Zaplanowanie odpowiedniej prezentacji Twojej firmy w mediach społecznościowych może być kluczem do jej sukcesu. Korzyści może być jednak równie dużo jak potencjalnych zagrożeń i kryzysów, które wywołać może nieumiejętne zarządzanie firmowym profilem. A to dlatego, że jak powiedziała Viviene Reding (europejska komisarz ds. sprawiedliwości):

Bóg przebacza i zapomina, ale internet nigdy!

Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was wyjątkowego rodzaju wywiad. Wywiad, w którym zadaję pytania, na które sama chciałabym znaleźć odpowiedź jako początkujący właściciel biznesu, rozpoczynający swoją przygodę z marketingiem firmy w mediach społecznościowych. A odpowiedziami na owe pytania będą najciekawsze i najbardziej profesjonalne artykuły blogerów – ekspertów od social media, które udało mi się wyszukać. A po ciekawe porady dotyczące blogowania, które także można wykorzystać do komunikacji z klientami zapraszam do siebie naMore Simple.

Od czego zacząć promowanie swojej firmy w mediach społecznościowych?

  1. Od wyboru odpowiedniej platformy społecznościowej
  2. Od stworzenia swojej marki osobistej
    Jak spójnie zacząć budować markę osobistą swojej firmy dowiemy się z artykułu Marka osobista – Pierwsze kroki w Social Media na UBER Blog’u.
  3. Od zaplanowania strategii swojej firmy w social mediach
    9 kroków strategii social media – dzięki temu artykułowi z socjomanii nie pominiecie żadnego etapu tworzenia firmowej strategii.

Reszta tekstu dostępna jest za darmo w Akademii Kreatorek.

mniejszy2