MARKETING MINDSET – siła przyciągania Klienta – Aleksandra Jarmużek


zdjecie-222x222MARKETING MINDSET – siła przyciągania Klienta

Aleksandra Jarmużek

Profil Twojego Klienta – rozpisałaś go, rozrysowałaś, budujesz. Planujesz strategię jak go znaleźć i w jaki sposób do niego efektywnie dotrzeć. 

Masz dla niego wartość, która spełni jego oczekiwania, zaspokoi jego potrzeby, sprawi, że poczuje się on zdecydowanie lepiej. Jesteś aktywna w szukaniu właściwej drogi do swojego Klienta. Dziś zaproponuję Ci skupienie się na tym co oferujesz, a dokładnie na pewnych cechach Twojej oferty, które ułatwią Ci Twoją pracę, które PRZYCIĄGNĄ KLIENTA. Jednocześnie będą także konkretnym wsparciem budowania wizerunku, ponieważ oferta jest spójna z Tobą i Twoim systemem wartości. Będzie to tzw. MARKETING MINDSET.

700 coffee-cup-desk-pen

MARKETING  MINDSET – przepraszam – nie będę kombinowała aby to spolszczyć, ponieważ mam wrażenie, że tłumaczenie nie oddałoby istoty tego, o czym będę pisać. Absolutnie nie ujmując niczego pięknej polszczyźnie – uważam, że wyrażenie to zdecydowanie bardziej atrakcyjne i bardziej wymowne jest w języku angielskim.

Czym jest marketing mindset? Jest abstrakcją można by powiedzieć – jak znaczna część marketingu, nad którą warto jednak popracować, ponieważ jego zastosowanie daje pożądane efekty. Jest to także zestaw cech jakie powinna posiadać twoja oferta, aby Klient się nią zainteresował, by go PRZYCIĄGNĄĆ.

Na podstawie tych cech można zbudować sobie całą strategię tworzenia ofert – szczególnie jeśli tym, co oferujesz jest wiedza i lepsze życie dla Twojego Klienta.

Ciąg dalszy można przeczytać w Akademii Kreatorek.

mniejszy2